À chì deve esse attentu quandu si usa una flange di saldatura di u collu?

À chì deve esse attentu quandu si usa una flange di saldatura di u collu?

Tuttu u metallu cùflange di saldatura di collui raccordi reagiscenu cù l'ossigenu atmosfericu, furmendu un film d'ossidu nantu à a superficia.U pruduttu deve esse stallatu secondu l'istruzzioni, per assicurà u funziunamentu normale di u pruduttu in u futuru.Oghje, ci sò parechji mudelli di prudutti.Cù l'innuvazione cuntinua di a scienza è a tecnulugia, i prudutti aghjurnati sò sempre più in linea cù i bisogni di e persone.In particulare, i prudutti di a cumpagnia sò in constantemente migliurà in u rendiment.

https://www.shdhforging.com/forged-blocks.html
Se uflange di saldatura di colluhè saldatu cù u listessu tipu d'elettrodu d'acciaio inossidabile di cromu (G202, G207), deve esse preriscaldatu à più di 300 dopu a saldatura, è lentamente rinfriscata à circa 700. Se a saldatura ùn pò esse trattata termicamente dopu a saldatura, l'elettrodu cù u collu. I raccordi di flange di saldatura deve esse usatu.

À chì deve esse attentu quandu si usa una flange di saldatura di u collu?

1. Flangei raccordi cù saldatura di u collu anu una bona resistenza à a corrosione è a resistenza à l'ossidazione in a barra di saldatura è a flange di saldatura a testa, largamente usata in fertilizzanti chimichi, industria chimica, petroliu è fabricazione di machini medichi.

2. Durante a saldatura di a flangiaraccordi cù saldatura di collu, i carburi sò precipitati da u riscaldamentu ripetutu, chì risultanu in proprietà meccaniche diminuite è resistenza à a corrosione.

3. Hardening flange standard americanu cù u collu butt welding flange fittings hè più grande dopu a saldatura è facile à crack.Sè u listessu tipu di chromium stainless steel electrode (G202, G207) saldatura, deve esse più cà 300 preheating è 700 lentu trattamenti di rinfrescamentu dopu a saldatura.Se a saldatura ùn pò esse trattata termicamente dopu a saldatura, l'elettrodu cù raccordi di flange di saldatura di collu (A107, A207) deve esse sceltu.

A nascita di i prudutti à a vita umana hà purtatu assai cunvenzione, i prudutti ùn sò micca statici, ma cù u sviluppu di l'innuvazione di a scienza è a tecnulugia.Dunque, hè assai impurtante di sceglie u pruduttu ghjustu per u vostru propiu benefiziu.

A causa di a bona resistenza à a corrosione di l'acciaio inossidabile, i membri strutturali ponu esse mantene in permanenza cù l'integrità di u disignu di l'ingegneria.I flange di stampa in acciaio inox cromo combinanu ancu forza meccanica cù alta duttilità è sò faciuli di fabricazione per risponde à i bisogni di l'architetti è i disegnatori strutturali.


Tempu di Postu: Nov-29-2022

  • Previous:
  • Next: