I cumpratori di forgiatura anu da vede, chì sò i passi basi di u disignu di forgiatura?

I passi basi di u disignu di forgiatura sò i seguenti:
Capisce l'infurmazioni nantu à u disegnu di e parti, capisce u materiale di e parti è a struttura di l'armadiu, l'usu di esigenze, a relazione di assemblea è a mostra di a linea di filetta.
(2) cunsiderà a struttura di e parti di a razionalità di u prucessu di forgiatura di fustelle, presenta idee di migliurà è determina per cunsultazione.
(3) coordinate esigenze di prucessu di trasfurmazioni friddi è caldi, cume standard di trasfurmazioni, capu di prucessu, indennità di machining, etc.

forgiatura, flange per tubi, flange filettate, flange in piastra, flange in acciaio, flange ovale, flange slip on, blocchi forgiati, flange à collu di saldatura, flange di giunzione di saldatura, flange à orifiziu, flange in vendita, barra tonda forgiata, flange di giunzione di unione, raccordi forgiati per tubi , flange di collu, flange joint joint

(4) Analizà è determinà u metudu di forgiatura è u locu di u fustu.
(5) disegnà gràfiche di forgia, truvate è risolve a dimensione di u prublema.
(6) aghjunghje l'indennità di lavorazione, determinà a pendenza di forgiatura di fustellatura, u raghju di l'angulu tondo, a forma di u foru, a tolleranza dimensionale principale, verificate i requisiti di spessore di u muru è cunsiderà diversi prucessi è esigenze di teste fisiche è chimiche, è infine aghjunghje note per migliurà a forgiatura. disegni.

(da: 168 forgi net)


Tempu di pubblicazione: 01-06-2020

  • Previous:
  • Next: