Grandi castings è forgiati sò in corta supply in Cina

In l'ultimi anni, l'industria di fabricazione di l'equipaggiu pisanti di a China hà ripresa, è a dumanda di grandi castings è forgings hè forte. Tuttavia, per via di a mancanza di capacità di fabricazione è di ritardo di tecnulugia, chì porta à una carenza di merchenzie.
Sicondu i rapporti, a crescente dumanda di l'equipaggiu tecnicu maiò in diverse industrii in Cina hà fattu chì u mercatu di grandi castings è forgiati si espansione rapidamente.
Sicondu Wang Baozhong, presidente di China First Heavy Steel Casting & Forging Co., cinque anni fà, u so valore di pruduzzioni annuali era menu di 1 miliardi di yuan (RMB).Avà hè più di 10 miliardi di yuan.Un compitu di pruduzzione pisanti hè statu programatu à u 2010, per via di a capacità di pruduzzione limitata, alcuni ordini domestici è stranieri ùn osanu micca fà, solu per trasmette à i cuncurrenti stranieri.
Inoltre, a Cina ùn hà ancu maestratu a tecnulugia di fabricazione per l'equipaggiu nucleari chì rapprisenta un altu livellu di grandi fusioni è forgiatura, è u bloccu tecnicu impostu da i paesi stranieri à a Cina è a fallimentu di furnisce i so forgiati finiti hà purtatu à u seriu ritardu. di certi prughjetti di stazioni di energia esistenti in Cina.
Insiders di l'industria hà nutatu chì l'imprese cinesi duveranu realizà una trasformazione tecnologica à grande scala di l'equipaggiu di fabricazione per migliurà cumpletamente a capacità di fabricazione è l'efficienza di a produzzione. sò richiesti.A squadra di R&D deve esse guidata da u statu per furmà una forza cumuna per rompe u collu tecnicu di i grandi castings è forgings.

forgiatura, flange per tubi, flange filettate, flange in piastra, flange in acciaio, flange ovale, flange slip on, blocchi forgiati, flange à collu di saldatura, flange di giunzione di saldatura, flange à orifiziu, flange in vendita, barra tonda forgiata, flange di giunzione di unione, raccordi forgiati per tubi , flange di collu, flange joint joint


Tempu di post: 13-lugliu-2020

  • Previous:
  • Next: