Principali direzioni di applicazione di grandi forgiati

Sicondu i rigulamenti di l'industria di a machina pisanti di a Cina, tutti i forgii gratuiti pruduciuti da a macchina di forgiatura idraulica sopra lOOOT ponu esse chjamati grandi forgings.According à a capacità di forgiatura di a pressa idraulica di forgiatura libera, hè apprussimatamente equivalenti à: forgings d'arburu chì pesanu più di 5t. è forgiati di discu chì pesanu più di 2t.
I grandi forgiati sò i principali parti basi in ogni tipu d'equipaggiu è dispusitivi grandi è chjave necessarii per a custruzzione ecunomica naziunale, l'industria di difesa naziunale è u sviluppu di a scienza muderna.
I grandi forgiati sò usati principalmente in i seguenti aspetti:
1. Rotulu di travagliu di l'attrezzatura di rulli d'acciaio, rotulu di supportu è grandi parti di guida, etc.
2. Modulu d'equipaggiu di forgiatura è pressa, bastone di martellu, testa di martellu, pistone, colonna, etc.
3. Grande trasmissioni parti di l 'attrezzatura mine è parti di grande dispusitivu lifting.

forgiatura, flange per tubi, flange filettate, flange in piastra, flange in acciaio, flange ovale, flange slip on, blocchi forgiati, flange à collu di saldatura, flange di giunzione di saldatura, flange à orifiziu, flange in vendita, barra tonda forgiata, flange di giunzione di unione, raccordi forgiati per tubi , flange di collu, flange joint joint

Grandi forgiatura:
4. Turbina a vapore è rotore di generatore, impeller, anellu di prutezzione, grande piastra di tubu, etc.
5. Apparecchiatura di generazione di energia idraulica: grande turbina, fustu principale, piastra specchiu, pressing forming large blade, etc.
6. L'equipaggiu di generazione di energia nucleare: chjappu di pressione di reattore, shell di evaporatore, shell di regulatore, turbina a vapore è rotore di generatore, etc.
7. Grande canna, testa è piastra tubu in reattore hydrogenation petroleum è torre di sintesi ammoniaca di pitroliu è equipamentu chimicu.
8, industria navale grande crankshaft, arbre intermediate, timone, etc.
9. I prudutti militari fabricanu un grande canna di fucile, un discu di turbina d'aviazione, un canna d'alta pressione, etc.
10. Cumpunenti chjave in l'equipaggiu di ricerca scientifica à grande scala.

Da: 168 forgiati net


Tempu di post: 23-mar-2020

  • Previous:
  • Next: