Requisiti tecnichi per i fucinati di flange di tubi (cumpresi pezzi forgiati è laminati)

Requisiti tecnichi perforgiatura di flange di tubi(cumpresuforgiatuèpezzi rotulati).
1.U gradu è esigenze tecniche diforgiatura(cumpresupezzi forgiati è laminati) deve risponde à i requisiti currispondenti di JB4726-4728.
2.Pressione nominale PN 0,25 MP 1,0 MPa acciaio al carbonio e inox austeniticoforgiatura d'acciaiopermessu l'usu di forgiati di livellu Ⅰ.
3.In più di e seguenti disposizioni, a pressione nominale di PN 1.6 MPa à 6.3 MPa forgiati deve cunfurmà à u livellu Ⅱ o sopra u livellu Ⅱlivelli di forgiatura.
4.In unu di i seguenti deve accordu cù u requisitu di Ⅲ èforgiatura: (1) pressione nominali PN acuità 10.0 MPaforgiatura di flange;(2) cromu-molibdenuforgiatura d'acciaiocù pressione nominali PN>4.0MPa;(3) ferriticuforgiatura d'acciaiocù a pressione nominali PN>1.6MPa è a temperatura di funziunamentu ≤-20 ℃.

https://www.shdhforging.com/news/technical-requirements-for-pipe-flange-forgings-including-forged-and-rolled-pieces
Buttsaldatura cù u collu, saldatura piatta cù u collu, saldatura di presaèflangia filettatasò generalmente fatti da forgiatura orotolatura di forgiaturaprocess.When piastra d'acciaio o sezzioni azzaru hè usatu, i seguenti esigenze deve esse cumpletu:
1.A piastra d'acciaio deve esse inspeccionata da ultrasonica senza difettu di stratificazione;
2.Si deve esse tagliatu in strisce longu à a direzzione di rolling di l'acciaio, è saldatu in un anellu pieghendu, è facenu a superficia di l'acciaio formanu un cilindru di l'anellu.flange cù u collu;
3.A saldatura di penetrazione cumpleta deve esse aduttata per a saldatura di colpu di l'anellu;
4.A saldatura a testa di l'anellu deve esse sottumessa à un trattamentu termicu post-saldatura è eseguisce una rilevazione di difetti di raghji X o ultrasonica 100%, è a rilevazione di difetti di raghji X deve risponde à i requisiti di a classe II di JB4730 è a rilevazione di difetti ultrasonici deve risponde à a classe I. esigenze di JB4730.


Tempu di Postu: 16-Nov-2020

  • Previous:
  • Next: