Chì sò i duminii d'applicazione di i grandi forgiati di anelli?

Grandi forgii d'anellisò largamente usati, ma in quali modi specifichi ponu esse usatu?L'articulu seguente hè principalmente per voi di dì.

1.Motore Dieselforgiatura di anelli: un tipu di forgings diesel, u mutore di diesel di u mutore di diesel hè un tipu di machini di putenza, hè spessu usatu per i mutori.Pigliendu grandi motori diesel cum'è un esempiu, più di dece tipi di forgiati sò usati, cum'è a copertura di cilindru, u collu di u fustu, l'arburetu di l'estremità di a flange di l'estremità di l'albero motore, l'arburetu di l'estremità di l'estremità di l'albero motore, a biella, l'asta di pistone, a testa di u pistone, l'arbu di u pin di testa in croce, l'ingranaggio di trasmissione di l'albero motore, anellu di denti, ingranaggi intermediari è corpu di pompa di tintura d'oliu.

2.Marinuforgiatura di anelli: Forgiature marinesò divisi in trè categorie:forgiatura ospiti, forgiatura di fustièforgi di timone.I forgiati di u mutore sò uguali à i forgi di diesel.I forgi di timone anu un arbre di spinta, un arbre di poppa di l'arbu intermedi, etc. U forgiamentu di u timone hà timone di timone, postu di timone, pintle, etc.

shdhforging.com/forged-shaft.html

3.Armaforgiatura di anelli: Forgiatura ghjucanu un rolu estremamente impurtante in l'industria di l'arme.Per u pesu, u 60 per centu di u tank hè forgiatu.

4.Forgiatura di anelliin l'industria petrolchimica:forgiaturasò largamente usati in l'equipaggiu petrolchimicu.Per esempiu, i pozzi è i flange di u cisterna di almacenamentu sfericu, vari tubi-piatti richiesti da u scambiatore di calore, tuttu u canna di forgiatura (recipientu à pressione) di u reattore di cracking cataliticu di flange di saldatura di testa, i nodi di tubu utilizati in u reattore di idrogenazione, è a tappa superiore, a tappa di fondu è a testa di sigillatura necessaria da l'equipaggiu di fertilizzante chimicu sò tutti forgiati.

5.A meiaforgiatura di anelli: secondu u pesu di l'equipaggiu, a proporzione di forgings in l'equipaggiu di mine hè 12-24%.Attrezzature minerarie: attrezzature minerarie, attrezzature di rulli, attrezzature di frantumazione, attrezzature di macinazione, attrezzature di lavatura, attrezzature di sinterizzazione.

da: 168 forgiatura


Tempu di post: 20-novembre-2020

  • Previous:
  • Next: