Ciò chì deve esse preparatu prima di misurà una flange di grande diametru

1. Sicondu a pusizione diflange di grande calibreprima di a misurazione, u sketch di flange di grande calibre di ogni cunnessione di l'equipaggiu deve esse disegnatu prima è numeratu consecutivamente, in modu chì l'attrezzatura pò esse stallata secondu u numeru currispundente, è a stallazione pò esse realizatu in un certu modu è principiu per assicurà u funziunamentu normale.
2. Per via di a stallazione, flange di grande diamitru pò avè differente diametru fora, bocca sbagliata (coru differente), u gruixu di gasket ùn hè micca uguali, cusì u prucessu di l'attrezzatura deve esse currispundenti à u flange laterale ùn pò esse scambiatu, cusì a misura. di a dimensione è u numeru di ogni parte hè a chjave per a trasfurmazioni è a stallazione di l'attrezzatura.
3. Quandu misurà, hè cunsigliatu à urganizà trè parsoni, dui di elli à misurà, unu à proofread è riempia in u tavulinu, arnesi misurà cù calipers vernier, s'ellu ùn ci hè micca cundizione disponibile caliper fora è rigula azzaru.A misurazione hè un travagliu attentu, hè a premessa di a stallazione di l'attrezzatura, a misurazione è a registrazione deve esse preparata per esse curretta, quandu si riempia a tavola deve esse seriu è chjaru.In u travagliu di misurazione attuale à cooperà cù l'altri, in cunfurmità cù u principiu currettu per cooperà è aduprà.
4. I dati misurati deve esse cumpletu in a tavula.
Flange di grande diametruhè unu di i flange, chì hè largamente utilizatu è prumuvutu in l'industria di machini, industria chimica, industria di energia eolica è industria di trattamentu d'acqua, è hè stata bè ricevuta è favurita da l'utilizatori.Flange di grande diametruhà una larga gamma di usi.U prucessu di pruduzzione hè divisu in laminazione è forgiatura, è a flange oversized pò esse solu laminata.Materiale per l'acciaio di carbone, l'acciaio inossidabile è l'acciaio in lega.

https://www.shdhforging.com/socket-weld-forged-flange.html
categurie di prudutti
Flange di grande diametrusò cumuniflangia di saldatura piattaèflange di saldatura di testa. Flange di fibbia di filuùn sò micca grande calibre.In a pruduzzione attuale è a vendita, o i prudutti di saldatura pianu cuntanu una grande proporzione.Saldatura piattaflange di grande diametruèsaldatura a testa grandeflange di diamitru hannu struttura differente è gamma di usu, è ponu mustrà differente caratteristiche è vantaghji, cusì hè necessariu aduprà in differente gamma à assicurà chì u flange ghjucà un rolu impurtante.Flange saldatu flat cun grande diametru hà una rigidità povira è hè adattatu per a pressione P ≤4MPa.Flange per saldatura a testa, cunnisciutu ancu altuflange di u collu, hè rigidu, adattatu per l'occasioni di alta pressione è temperatura.Ci sò trè tippi di faccia di sigillatura di flange: faccia di sigillatura piatta, adattata per a bassa pressione, occasioni mediu non tossica;Superficie di sigillatura cuncava è cunvexa, adattata per l'occasioni di pressione ligeramente alta;Superficie di sigillatura di tenone è groove, adatta per i media inflammabili, splusivi, tossici è occasioni d'alta pressione.Flangedi differente pruprietà hannu un bonu spettaculu prodottu in differente campi, è l 'effettu sarà differente in differente occasioni è Spaces.


Tempu di post: 19-sep-2022

  • Previous:
  • Next: