Stampaggio a iniezione di flange in acciaio inox

Stainlessflangiatu in acciaiovalvola a sfera, valvola globu, valvola porta quandu usata, solu per completamente aperta o chjusa, ùn permettenu micca di fà regulazione di u flussu, per evità l'erosione di a superficia di sigillatura, l'usura accelerata.Valvule di porta è valvole di globu di viti superiore anu un dispositivu di sigillatura inversa, rota di manu à a cima à l'accolta di l'utilizatori.
Quanduflange in acciaio inoxhè stallatu, uflange in acciaio inoxpò esse stallatu direttamente nantu à u pipeline secondu u modu di cunnessione, è stallatu in cunfurmità cù a pusizione di usu.In circustanze nurmale, pò esse stallatu in ogni pusizioni di u pipeline, ma bisognu di facilità u funziunamentu di l'ispezione, fate attenzione à a fine di u flussu mediu di flange d'acciaio inossidabile duverebbe esse discu longitudinale in discesa, flange d'acciaio inossidabile pò esse stallatu solu horizontale. .Flange d'acciaio inossidabile in a stallazione deve esse attentu à a sigillatura, per prevene u fenomenu di fuga, affettanu u funziunamentu normale di u pipeline.
Precauzioni perflange in acciaio inoxsò i seguenti: almacenamentu à longu andà di flange in acciaio inox, deve esse verificatu nantu à u calendariu, spessu à a superficia di trasfurmazioni esposti deve esse mantenuta pulita, pulita a terra, ben guardata in un locu internu asciuttu è ventilatu, hè strettamente pruibitu à ammuccià o magazzinu apertu.Flangiatu in acciaio inoxvalvola a sfera, valvola globu, valvola porta quandu usata, solu per completamente aperta o chjusa, ùn permettenu micca di fà regulazione di u flussu, per evità l'erosione di a superficia di sigillatura, l'usura accelerata.Valvula di a porta è a valvola di globu à vite in u dispusitivu di sigillatura invertita, a rota di a manu à a cima di a superficia di a testa per un bellu pezzu ùn sarà micca arrugginita, ùn serà micca corroduta.

https://www.shdhforging.com/lap-joint-forged-flange.html

Flange in acciaio inoxInjection molding hè un mètudu impurtante di molding plastica, chì hè statu largamente usatu in pruduzzione.Hà e seguenti caratteristiche:
1. ciculu molding hè cortu, pò esse una forma cumplessa, taglia precisa, cù parti di plastica insertu metalli o non-metallu.
2. Forte adattabilità à furmà diversi plastichi.Attualmente, quasi tutti i termoplastici, eccettu i fluoroplastici, ponu esse stampati in questu modu, è certi plastichi termoindurenti ponu ancu esse stampati per iniezione.
3. alta efficienza di pruduzzione, facile à rializà a pruduzzioni automatica.
4. L'attrezzatura per l'injezione hè caru, a struttura di u muffa hè cumplessa, è u costu di fabricazione hè altu, cusì l'injection molding hè particularmente adattatu per a produzzione di massa.


Tempu di Postu: Aug-02-2021

  • Previous:
  • Next: