Cos'è l'ossidazione di forgiatura?Cumu impedisce l'ossidazione?

Quandu i forgiati sò riscaldati, u tempu di residenza hè troppu longu à a temperatura alta, l'ossigenu in u furnace è l'ossigenu in u vapore d'acqua combina cù l'atomi di ferru di i forgi è u fenomenu di l'ossidazione hè chjamatu oxidazione.Fusible furmatu da l'aderenza di l'ossidu di ferru nantu à a superficia di a pelle di l'ossidu solidu di metallu, cum'è a forgiatura prima di caccià impurità, seria pressatu in a superficia di forgiatura, pulita o dopu a decapaggio, sbucciatura parziale sag formata.superficia di forgiapitting, seriu quandu forging geomitry size, machining allowance, o un risultatu di insufficiente è fà i parti cù faccia nera nantu rottami, hè avarà effettu nant'à a precisione di ufusti forgiati.

https://www.shdhforging.com/forged-shaft.html

I metudi per prevene l'oxidazione sò:
(1) riduce u tempu di sughjornu à alta temperatura quandu u forgiatu hè riscaldatu, eseguite un riscaldamentu rapidu, è pruvate d'utilizà u metudu di operazione di menu carica è carica frequente.
(2) mantene una atmosfera di micro-ossidazione in u fornu, riduce u cuntenutu di u vapore d'acqua in u fornu, eseguite menu riscaldamentu d'ossidazione o per prutege u trattamentu di revestimentu,
(3) mantene una piccula pressione pusitiva in u furnace per impedisce l'aria fridda di inhaling in u furnace.
(4) dopu à u die forging hè riscaldatu, spazzola, acqua à alta pressione (a prissioni hè almenu 10Mpa) punch o applicà deformation (finu a ci hè 0.05% di azzaru strutturale? 0.2% di u gradu di deformation) à caccià u. scala d'ossidu.


Tempu di Postu: Apr-15-2021

  • Previous:
  • Next: