Metodi di rinfrescante è riscaldamentu per i forgi in acciaio inox

Sicondu a differente vitezza di rinfrescamentu, ci sò trè metudi di rinfrescamentu di l'acciaio inoxforgiatura d'acciaio: rinfrescante in l'aria, a velocità di rinfrescante hè più veloce;A velocità di rinfrescante hè lenta in a sabbia;Cooling in u furnace, a freccia di rinfrescante hè a più lenta.
1. Cooling in l'aria.Dopuforgiatura, inoxforgiatura d'acciaiosò direttamente posti nantu à u pianu di l'attellu per rinfriscà in pezzi unichi o in pile, ma micca nantu à a terra umida o a piastra di metallu, nè in u locu cun draughting, in modu per evità un rinfrescamentu irregolare o un rinfrescante rapidu lucali chì causanu crepe.
2. Raffreddamentu in a fossa secca è sabbia (scatola), a temperatura generale di a sabbia d'acciaio ùn deve esse menu di 500 ℃, u gruixu di fresche è di sabbia circundante ùn hè micca menu di 80 mm.
3. Cooling in u furnace, inoxforgiatura d'acciaiosò direttamente messi in u fornu per rinfriscà dopu a forgiatura.A temperatura di i pezzi d'acciaio in u fornu ùn deve esse più bassu di 600-650 ℃, è a temperatura di i forgi in acciaio inox in u fornu hè equivalente à quella di u furnace.Perchè u ritmu di rinfrescante di i forgi in acciaio inox pò esse cuntrullatu da l'aghjustamentu di a temperatura di u fornu, hè adattatu per u rinfrescante post-forgiatura di l'acciaio d'alta lega, forgiatura d'acciaio speciale speciale è grandi forgiati d'acciaio inox.

https://www.shdhforging.com/forged-shaft.html

Stainlessforgiatura d'acciaioi metudi di riscaldamentu di a superficia d'induzione anu dui tipi: cuntinuu mobile è fissu, u metudu di muvimentu cuntinuu hè u sensoru o forgiatura d'acciaio inox chì si riscalda è si move in u prucessu di rinfrescante è di quenching seguita da u bordu.È l'inossidabile fissatuforgiatura d'acciaiosuperficia di quenching di riscaldamentu in u sensoru, u sensoru è i forgi in acciaio inox ùn anu micca un muvimentu relative, per esse riscaldatu à a temperatura dopu à u rinfrescante spray o i forgi in acciaio inox in tuttu u mediu di raffreddamentu.
U riscaldamentu fissu hè limitatu da a putenza di l'equipaggiu.Calchì volta, per scaldà e forgiatura d'acciaio inossidabile chì supera u limitu di putenza è ghjunghje à una certa prufundità di a strata indurita, hè utilizatu riscaldamentu ripetutu o pre-riscaldamentu à 600 ℃.
Stainlessforgiatura d'acciaioRiscaldamentu à induzione cù u riscaldamentu mobile cuntinuu hè più cumuna, u riscaldamentu di quenching d'alta freccia hè di solitu sensoru fissu è forgiatura in acciaio inox mobile.Riscaldamentu di frequenza media è frequenza di putenza, spessu à u muvimentu di u sensoru, forgiatura d'acciaio inox pò ancu esse rotate quandu hè necessariu.L'inductor hè muntatu nantu à a tavola mobile di a macchina di quenching.
Temperature di quenching dipende da a selezzione di a putenza è a velocità di muvimentu, perchè l'area di riscaldamentu in muvimentu cuntinuu hè chjuca, a gamma d'applicazioni di forgiati in acciaio inox hè più larga, per quessa, in u mumentu, in u riscaldamentu induzione di forgiati in acciaio inox in casa è à l'esteru, u usu generale di u metudu di riscaldamentu à induzione d'alta putenza di bassa.


Tempu di Post: 13-May-2021

  • Previous:
  • Next: