Preservazione di u calore zero, spegnimentu è normalizazione di forgiatura

In u trattamentu termale di forgiatura, per via di a grande putenza di u fornu di riscaldamentu è di un longu tempu d'insulazione, u cunsumu d'energia hè enormu in tuttu u prucessu, in un longu periodu di tempu, cumu risparmià energia in u trattamentu termale di forgiatura hè stata un prublema difficiule.

U cusì-chiamatu "zero insulation" quenching, hè à puntà à u riscaldamentu di forgiatura, a so superficia è core à ghjunghje sin'à a temperatura di riscaldamentu quenching, senza insulation, subitu quenching processu di rinfrescamentu.Segundu à a teoria tradiziunale austenitic, u forging deve avè una longa. tempu insulation in u prucessu di riscaldamentu, in modu à compie u nucleation è crescita di graneddi austenitic, a dissoluzione di cementite residuale è l'homogenizazione di austenitic.The presente quenching è a tecnulugia di riscaldamentu di forgings hè pruduciutu sottu a guida di sta teoria. prucessu di quenching attuale, "priservazione di calore zero" quenching salva u tempu di preservazione di u calore necessariu da l'homogenizazione di a struttura austenitica, micca solu pò salvà 20% -30% di energia, migliurà l'efficienza di produzzione 20% -30%, ma ancu pò riduce. o eliminà i difetti di l'ossidazione, a decarbonizazione, a deformazione è cusì, chì conduce à a migliurà di a qualità di u produttu.

forgiatura, flange per tubi, flange filettate, flange in piastra, flange in acciaio, flange ovale, flange slip on, blocchi forgiati, flange à collu di saldatura, flange di giunzione di saldatura, flange à orifiziu, flange in vendita, barra tonda forgiata, flange di giunzione di unione, raccordi forgiati per tubi , flange di collu, flange joint joint

Quandu l'azzaru di carbone è l'acciaio di bassa lega sò riscaldati à Ac1 o Ac2, u prucessu d'homogeneizazione di l'austenite è a dissoluzione di carburi in perlita sò più veloci. Quandu a dimensione di l'azzaru appartene à a gamma di parti magre, u calculu di u tempu di riscaldamentu ùn hà micca bisognu di cunsiderà. l'insulation termale, vale à dì, per ottene cero insulation quenching.For esempiu, quandu u diamitru o u gruixu di 45 workpiece azzaru ùn hè micca più di 100mm, riscaldamentu in u fornu di l'aria, a temperatura di a superficia è u core hè guasi ghjuntu à u listessu tempu, cusì u so tempu uniformi pò esse ignoratu, paragunatu cù u prucessu di pruduzzioni tradiziunali (r = aD) cù grande coefficient riscaldamentu, pò esse ridutta da guasi 20% -25% quenching tempu di riscaldamentu.

L'analisi teorica è i risultati spirimintali mostranu chì hè fattibile à aduttà "zero insulation" in quenching è nurmalizing riscaldamentu di steel.In particulare, 45, 45 mn2 carbone strutturale azzaru o unicu elementu alliatu azzaru strutturale, l 'usu di "zero insulation" prucessu pò assicurà e pruprietà miccanica di i bisogni; 45, 35CrMo, GCrl5 è altre pezza strutturale in acciaio, l'usu di u riscaldamentu "zero insulation" cà u riscaldamentu tradiziunale pò salvà u tempu di riscaldamentu di circa 50%, u risparmiu tutale di energia di 10% - 15%, migliurà l'efficienza di 20% -30%, à u listessu tempu "zero insulation" prucessu di quenching aiuta à raffinari granu, migliurà a forza.

(Da: 168 forgi net)


Tempu di post: 26-mar-2020

  • Previous:
  • Next: