Classificazione di qualità di forgia

A rivista di i prublemi di qualità di forgiatura hè un travagliu assai cumplicatu è estensivu, chì pò esse discrittu secondu a causa di i difetti, a rispunsabilità di i difetti, è u locu di i difetti, per quessa hè necessariu di classificà.

(1) Sicondu u prucessu o prucessu di pruduzzione di pruduzzione di difetti, ci sò difetti di qualità in u prucessu di preparazione di materiale, difetti di qualità in u prucessu di forgiatura è difetti di qualità in u prucessu di trattamentu termale.

1) Difetti causati da materie prime.(1) Difetti di forgiati causati da materie prime: crack, crack, shrinkage holes, loose, impurities, segregation, scarring, bubbles, slag inclusion, sand holes, folds, scratchs, inclusions non-metallichi, spots bianchi è altri difetti;(2) Cracks longitudinali o trasversali, interlayers è altri difetti causati da difetti di materia prima durante a forgiatura;(3) Ci sò prublemi in a cumpusizioni chimica di materie prime.

2) I difetti causati da u blanking includenu: superficia finita rugosa, superficia finale inclinata è lunghezza insufficiente, crepa finale, bava finale è interlayer, etc.

3) I difetti causati da u riscaldamentu includenu cracking, oxidation and decarburization, overheating, over-burning and heating irregular, etc.

4) I difetti inforgiaturainclude crepe, pieghe, pozzi finali, dimensioni e forma insufficienti, difetti di superficie, ecc.

5) Difetti causati da u trattamentu di rinfrescante è di calore dopuforgiatura include: crack and white spot, deformazione, discrepanza di durezza o grana grossa, etc.

forgiatura

(2) Sicondu a responsabilità per i difetti

1) Qualità ligata à u prucessu di forgiatura è u disignu di l'utensili - qualità di cuncepimentu (razionalità di u disignu di forgiatura).Prima di esse messu in produzzione, l'ingegneri è i tecnichi anu da cunvertisce i disegni di u produttu inforgiatura di disegni, fà piani di prucessu, cuncepisce l'arnesi è debug a produzzione.Tutte e tecniche di produzzione sò pronte prima di pudè esse trasferitu à a produzzione formale.Frà elli, a qualità di cuncepimentu di u prucessu è di l'attrezzi, è a qualità di cumissioni di l'utensili influenza direttamente a qualità di forgiatura.

2) Qualità ligata à a gestione di forgiatura - qualità di gestione.Forgiaturadifettu di qualità causatu da mala cundizione di l'equipaggiu è prublema di cunnessione di prucessu.Ogni ligame in u prucessu di produzzione di forgiatura pò influenzà i fatturi di qualità di forgiatura.Per quessa, hè necessariu di cuntrullà tutti i ligami di produzzione da a selezzione di materie prime à u trattamentu termale post-forging per assicurà a qualità di a produzzione è a qualità di u produttu.

3) Qualità ligata à u prucessu di fabricazione di forgiatura - qualità di fabricazione.Un difettu di qualità di falsificazione causatu da un'operazione non conforme o una debule responsabilità di l'operatore.

4) Qualità ligata àprucessu di ispezzione di forgia-- qualità di l'ispezione.U persunale di l'ispezione deve realizà un'ispezione stretta è meticulosa per prevene l'ispezione mancante.

(3) Sicondu u locu di i difetti, ci sò difetti esterni, difetti interni è difetti di a superficia.

1) Dimensione è deviazione di pesu: (1) U marghjenu di taglio deve esse guardatu u più chjucu pussibule sottu a premisa di assicurà chì a forgiatura pò esse trasfurmata in parti qualificate;(2) Dimensione, forma è precisione di pusizioni, si riferisce à e dimensioni esterne di forgings è a forma è a pusizione permessa a deviazione;Deviazione di pesu.

2) Qualità intrinseca: esigenze nantu à a struttura metalografica, forza o durezza di i forgings dopu à u trattamentu termale (ancu se certi forgings ùn sò micca sottumessi à trattamentu termale, ma ci sò ancu esigenze di qualità inerenti), è ancu e disposizioni nantu à altri difetti di qualità potenziale.

3) Qualità di a superficia: si riferisce à i difetti di a superficia, a qualità di pulizia di a superficia è u trattamentu antiruggine di i pezzi di forgiatura.

da: 168 forgiatura

 


Tempu di pubblicazione: 30 ottobre 2020

  • Previous:
  • Next: