Applicazioni di temprabilità è tempra di forgiati

L'indurabilità è l'indurabilità sò l'indici di prestazione chì caratterizeghjanu a capacità di tempra diforgiatura, è sò ancu a basa impurtante per selezziunà è aduprà materiali.Induribilitàhè a durezza massima chì aforgiaturapò ghjunghje in cundizioni ideali. U fattore principale chì determina u gradu di indurimentu diforgiaturahè u cuntenutu di carboneforgiatura, o più precisamente u cuntenutu di carbone di a suluzione solida in l'austénite durante a spegnimentu è u riscaldamentu.U più altu u cuntenutu di carbonu hè, u più altu u gradu di indurimentu di l'azzaru serà. Ancu s'ellu l'elementi alliati in l'azzaru anu poca influenza nantu à a durabilità di l'azzaru, anu una grande influenza in a durabilità di l'azzaru.
Hardenability hè a caratteristica chì determina a prufundità è a distribuzione di durezza di l'acciaio induritu in cundizioni specifichi. Vale à dì, a capacità di ottene a prufundità di a strata indurita quandu l'acciaio hè induritu, chì hè una pruprietà inherente di l'acciaio. facilità cù quale l'austenite pò esse cunvertisce in martensite quandu l'acciaio hè quenched.It hè principarmenti in relazione à a stabilità di l'austenite supercooled in steel, o à u tassu di rinfrescamentu criticu di quenching in.azzaru forgiatu.

https://www.shdhforging.com/forged-tubes.html

Dopu à quenching, a struttura metalografica è e curve di distribuzione di durezza sò osservate nantu à a sezione trasversale di u mediu di rinfrescante.A linea di rùbbrica hè martensite è u restu hè divisu in zoni non-Martensite, vale à dì, a struttura prima di quenching.It pò esse vistu da a figura chì a regione martensite di a barra d'azzaru à a diritta hè più prufonda, cusì u so hardenability hè megliu, a durezza di martensite di u materiale à a manca hè più altu, vale à dì, l'indurimentu hè megliu. U ritmu di rinfrescamentu di a seccione di forgiatura varieghja da u locu à u locu durante a calata. A velocità di rinfrescante di a superficia hè u massimu, è a velocità di rinfrescante diminuisce. cum'è u centru righjunghji u centru.Se a vitezza di rinfrescante di a superficia è u centru di a forgiatura hè più grande di a velocità di rinfrescamentu critica di a forgiatura di l'acciaio, a struttura di martensite pò esse ottenuta in tutta a sezione di a forgiatura, vale à dì, a forgiatura d'acciaio hè cumplettamente estinta. parte cintrali hè sottu à u ritmu di rinfrescante critichi, martensite hè ottinutu nantu à a superficia è tissutu non-Martensitic hè ottinutu in lu cori, chì indica chì u forging azzaru ùn hè statu estimu attraversu.
In a pruduzzione, a durabilità efficace di l'azzaruforgiaturahè di solitu spressu da a prufundità di a strata di indurimentu efficace, vale à dì a distanza verticale da a superficia misurata à 50% (frazione di voluminu) di a martensite. Hè ancu utile per misurà a distanza verticale da a superficia à una durezza specifica per indicà a prufundità di u layer hardening efficaci. Per esempiu, a prufundità di induzione induzione (DS) è a prufundità di trattamentu termicu chimicu (DC) sò misurati da a distanza verticale da a superficia à a durezza specifica.
A distribuzione di l'energia di e parti meccaniche dopu a calata è a temperaforgiaturacù differente hardenability hè dimustratu in u figure.High hardenability di u so pruprietà miccanicu longu a sezione trasversale hè distribuzione uniforme, è a penetrazione di quench di bassu, bassu pruprietà miccanicu di u core, toughness hè più bassu.This hè perchè dopu temperedforgiatura d'acciaiocù altu hardenability, a so struttura da a superficia à l 'internu hè Soxhlet tempered granular, chì hà altu bremsstrahlability, mentri azzaru cù bassu hardenability hà ferrite flaccid à ​​u so core, chì hà bassu bremsstrahlability.
(da duan168.com)


Tempu di post: 24-dic-2020

  • Previous:
  • Next: